Week 4- Uitersten

3 december 2014 - Matara, Sri Lanka

We zijn alweer in onze vierde week aanbeland! Eerst zijn we met 2 gasten op een heerlijk rustige, schitterende safari geweest, waar, zoals in de video te zien is, olifanten rustig langs de jeeps liepen (als de motor uit was), en de buffels met vogels op een hoofd een lekker bad namen.
De volgende dag (zondag) hebben we eindelijk de dutch reformd church of Matara gevonden! De dominee liep in en uit, en als de dominee er even niet was nam een van zijn studenten het over. Na de dienst konden we de kerk zeker niet uit! We moesten en zouden lunchen met de rest van de kerk, dus zodoende. Lekker met onze handen het veel te pittige Sri Lankaanse eten naar binnen gewerkt, en nog beleefd gedaan alsof het heerlijk was ook!

De volgende dag komt ook duidelijk in het filmpje naar voren, want na 2 rustige dagen waren we wel weer toe aan wat adrenaline, dus zijn we in een tuktuk die we zelf bestuurden naar Mirissa gegaan om daar lekker op de jetski's te racen! 75km/h voelt gigantisch hard op zo'n klein waterscootertje!

Na al het keiharde werken van de afgelopen weken (een paar uurtjes per dag, als we pech hebben), zijn we wel toe aan wat welverdiende vrije dagen, dus na gister een dagje Colombo gedaan te hebben zitten we nu in het prachtige berglandschap van Kandy. De beelden van deze dagen komen echter pas in een volgend filmpje.

Mochten we je trouwens te jaloers maken door het zien van deze beelden, een retourtje kost minder dan 500 Euro!

1. Riet:
    3 december 2014
    hallo JanPieter je word al een echte baard aap ,we hoeven niet te vragen of jij het naar je zin hebt! .je ziet er heel vemoeit uit..
    Hartelijke gr. O&O